måndag, augusti 03, 2009

Orbacks mormors syster fick stryk av Drew Barrymore

Jens Orbacks mormors syster fick stryk av Drew Barrymore som sägs vara fascinerad av delfiner.

Drew Barrymore:

"De är verkligen speciella varelser och mycket utvecklade. För att säga sanningen så är jag övertygad om att jag var en delfin i ett tidigare liv, och att det är därför jag är så attraherad av dem."

Jens Orbacks inofficiella världsrekord i politisk korrekthet torde härmed vara i fara.

Jens Orback:

"Jag hade också en härlig syster till min mormor i Kanada som levde med en häst."

Tala om att inneha en modern inställning till familj och barn. Att leva med en häst. Vem vill inte gifta sig med en häst?

Expressen:
Ministern jämför homosexuella med hästar
Drew: "Jag attraheras av delfiner"

Inga kommentarer: